28 september 2009

Ännu en ny vecka

Då var det måndag igen då! Den segaste måndagen i världshistorien skulle jag kunna tro. Gick till skolan i morse med ett åskmoln över huvudet och en kraxig kråka i halsen (och ändå lät jag bättre idag än igår.... ) Väl i skolan så märke jag att alla verkar vara på samma "glada" humör som mig denna dag ;D Så vi har mest gott runt och suckat mot varandra och pratat om fredag kvällen. Helt okej!

Kan ju berätta lite kort om Lördagen! Började med Kina mat hemma hos Kim och Karin och världens sötaste Nina! (ska kidnappa henne när jag får tillfälle) Sen blev det allafall vidare till Oktoberfesten på Vaksalatorg. Fick stå i kö TVÅ gånger för att komma in tack vare min kära vän Magdalena!;P
Väl in så märkte vi ganska snabbt att det s*g ganska mycket. Vi stog ut ett par timmar men sen drog vi vidare till Etage. Där var det kul som det oftast är! Tyvärr hände en liten olycka som vi inte ska prata närmare om men mina ben är lika blå som ... något väldigt blått.. ?

Nu ska jag burra ner mig i soffan och kika på Grey`s anatomy och sen blir det tacos.
Bra va?:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar